Silniki Evinrude

Evinrude E-TEC G2 to pierwszy na świecie silnik zaburtowy z wymiennymi kolorowymi panelami. Aby stworzyć silnik idealnie dopasowany do łodzi do wyboru masz 5 bocznych paneli, 5 górnych i przednich paneli oraz 14 akcentów kolorystycznych.
Dzięki specjalnemu systemowi wszystkie kable silnikowe poprowadzone są w jednym przewodzie. Zmniejsza to w znacznym stopniu ryzyko przetarcia poszczególnych kabli. W pełni zintegrowany system cyfrowego sterowania tak zaprojektowano, aby monitoring pracy silnika był jeszcze bardziej czytelny.
Nowy Evinrude E-TEC G2 zaprojektowano, ponieważ oferowane silniki zaburtowe nie spełniały oczekiwań klientów w zakresie mocy i momentu obrotowego. Silnik ten charakteryzuje się przede wszystkim szybszym przyśpieszeniem, większą siłą holowania oraz zmniejszoną emisją spalin. System E-TEC bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach dwusuwowych zapewnia bardzo szybko osiągany maksymalny moment obrotowy, ponieważ każdy suw dostarcza mocy silnikowi. Dynamiczne wspomaganie kierownicy oraz całkowicie nowy system i-TRIM daje możliwość lepszej kontroli. Elegancki hydrodynamiczny mechanizm SLX zmniejsza wysiłek związany z kierowaniem łodzią bez utraty prędkości. Nowy proces spalania PurePower przyczynia się do zwiększenia o 20% momentu obrotowego, większej mocy holowania, bardziej stabilnej pracy silnika oraz mniej szego o 15% zużycia paliwa w porównaniu z silnikami czterosuwowymi.

Serie silników Evinrude:

* G 2 NOWOŚĆ:

            

* HIGH OUTPUT (H.O):

            

*  INLINE 2 CYLINDER:

            

*INLINE 3 CYLINDER:

   

* V4:

   

* V6:

            

* PORTABLE:

       

* MULTIFUEL ENGINES: