Przekładnia BRAVO Two jest jedną z najbardziej wytrzymałych pod względem mechanicznym przekładni BRAVO. Uznawana za przekładnię roboczą. W odróżnienu od pozostałych różni się rozmiarem oraz wagą wiekszą niz przekładnia BRAVO One. Wymaga specjalnej gamy śrub napędowych dedykowanych wyłącznie do seri BRAVO Two. Podobnie jak w przypadku BRAVO One przystosowana jest do zasilania wodą układ chłodzenia silnika. Charakteryzuje się większym niż pozostałe przekładnie- zanużeniem. Stosowana przy mniejszych mocach do 450 HP.
Przekładnia BRAVO Thre stosowana w łodziach rekreacyjnych o większej sprawności niż przekładnia BRV One oraz BRV Two. Przekłądnia przystosowana do pracy w układzie przeciwstawnych śrub – duo prop. Wymaga specjalnej gamy śrub napędowych, które występują w rozmaiarach od 19″ w wersji polerowanej oraz matowej. Śruby, w przeciwieństwie do śrub z modelu VOLVO Duo Prop, nie występują w zestawie i należy zakupić każdą z osobna pamiętając o wybraniu pary z gamy śrub oferowanej przez producenta. Przekładnia BRAVO Thre dedykowana jest do łodzi szybkich, do silników benzynowych i wysokoprężnych o mocy do 500 hp.